Courtenay - Reisverslag uit Courtenay, Canada van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Courtenay - Reisverslag uit Courtenay, Canada van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Courtenay

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

23 Juli 2017 | Canada, Courtenay

Aangekomen in Courtenay bleek ons hotel tot de minste te behoren. Een aggenebisje bende maar wel met perfecte WiFi en een heerlijk privé zwembad voor de jongens. Daarbij was het zeer ruim waarbij de kamer uit twee kamers bestond met voor de jongens ieder een eigen tweepersoonsbed. Uiteindelijk sliepen ze nog bij elkaar want dat was gezelliger natuurlijk. En koken deden we ook maar niet want de keuken was te smerig ( denk ondefinieerbare etensresten op het plafond en de koffie van een huurder uit een ver verleden nog in de pot. We gingen dus maar uit eten in een chique restaurant ter compensatie. Toen de jongens in het zwembad waren de rest van de middag, zijn Marcel er ik het stadje een stukje ingelopen. Daaar was een leuk braderietje in de winkelstraat. Het werd uiteindelijk een rustig dagje. Oorspronkelijk stond het Oerbos cathedral cove op de planning maar de rit van driehonderd kilometer hier naartoe nam meer tijd in beslag dan verwacht. Want even tanken, even plaspauze onderweg op een mooie plek waar we wat bleven hangen (jongens met hun katapult) en een groep gieren onderweg die we aandacht hebben gegeven. Daarbij wilde de jongens zo graag lekker even zwemmen dat we ook niet te laat wilden aankomen bij het hotel. Vandaag dus maar wat eerder op om alsnog het oerbos te kunnen bekijken voordat we naar Victoria doorrijden voor onze laatste overnachting in Canada.

• 24 Juli 2017 - 10:08

Fija:

Jammer dat het zo'n vies hotel was, maar wel lekker voor de jongens een zwembad.

• 24 Juli 2017 - 15:02

Sandra:

Klinkt allemaal erg leuk behalve die vieze keuken dan.
    Maar elk nadeel heeft zo zn voordeel.
    Geniet er nog even van.