Laatste volle dag New york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Laatste volle dag New york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Laatste volle dag New york

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, New York

Onze laatste dag hier. We begonnen rustig aan. Om 10.00u werden we wakker. Om rond 11u pas buiten te stappen. We liepen een eindje naar de metro om naar Chelsea te gaan. Hoer liepen we op het Highline park. Dit is een oude treinbaan die op een viaduct over Chelsea heen ging. De trein rijdt niet meer dus hebben ze er een park op laten groeien. Het was druk. We gingen snel verder naar central park waar we wat meer ruimte hebben onnet wandelen. Tussendoor nog een smaekelijke stop bij een diner.
Central park was mooi. Er was veel muziek en de sfeer was goed. We besloten een bootje te huren Ok te roeien over het meer. De jongens konden het prima dis Marcel en ik hadden een heel relaxed uurtje op het meer.
Na nog wat wandelen gingen we terug naar de metro. We kochten wat proviand voor op de hotelkamer en hielden de avond rustig. Vermoeidheid slaat toe van deze vakantie. De jongens hebben gelukkig nog voldoende energie en zijn nog super gezellig.

• 31 Juli 2017 - 08:11

Sandra: