Hotel 6 - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Hotel 6 - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Hotel 6

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Carolien

14 Juli 2017 | Verenigde Staten, Wenatchee

Hotel 6 is wat je verwacht van een motel in de US front desk met daarnaast zo'n laag gebouw met allemaal kamers zo'n plaats waar de politie binnen komt rijden om Bonny en Clide in te rekenen en dat ze dan via de achterkant (het wc raam) hebben kunnen ontkomen je weet wel. bij de receptie was niemand toen we aan kwamen we wilde net op de bel drukken toen een klein Mexicaans dametje eraan kwam. Ze vroeg onze naam en melde of het klopte dat we een kingsize bed hadden geboekt. Ja zei ik altijd goed leek me. Dus na de betaling wij naar de kamer, blijkt dat we een kingsize bed hebben maar dat is alles niks meer niks minder. We hebben nog even overwogen om te proberen of dat zou passen maar zagen toen snel in dat dat eigenlijk geen optie zou zijn.
Wij weer terug naar de dame die verontwaardigd aangaf dat ze dit toch had gezegd. Maar goed ze had gelukkig nog een kamer voor 4 zou nog wel ff een uurtje duren voor hij klaar zou zijn. Dus wij van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat te gaan eten bij Buddys Burgers een muffe burgertent aan de overkant van de weg. Daarna nog even langs de pawnshop die ernaast zit. Danillo wilde graag een wapen mee naar huis nemen een groot kapmes gelukkig geen glock of ander pistool. Daarna weer terug naar het motel na wachten en bellen kwam de dame eindelijk en kregen we de nieuwe sleutel. Op de weg ernaartoe zag ik dat de kamer naast ons ook verhuurd was want de deur stond open en half in de deuropening zat een Mexicaan op een stoel onderuit gezakt en na mijn snelle blik de kamer in zag ik nog 3 van zijn homies zitten op dat moment was ik niet zeker of ik nou ook wapens en een berg wit poeder heb zien liggen maar ik dacht van wel.
Wij naar binnen en bij mij kwam mijn Militaire training bovendrijven en ik was direct in de survival mode. Maar eerst moest ik ff poepen. Terwijl ik daar zat gingen mijn bloedjes van kinderen en mijn lieve vrouw, onschuldig als ze zijn, weer naar buiten (langs de kindermoordende en vrouwenverkractende gang van hiernaast) om naar het zwembad te gaan. Ik zag de lijken al in het veel te kleine zwembad drijven maar ja ik was nog niet klaar en kon natuurlijk niets zeggen anders vinden ze vast dat ik me dingen verbeeld en een te grote fantasie heb nou ik weet wel beter. Dus snel de boel afgerond en op alles voorbereid naar de pool des doods. Tijdens deze toch zag ik bij veel kamers werkschoenen buiten staan en dit waren niet specifiek gangster werkschoenen toen bedacht ik me dat de Mexicanen die ik had gezien misschien even zaten uit te puffen van een zware dag eerlijk werk in de fruitteelt. Bij het zwembad aangekomen was iedereen gelukkig nog heel. Nu is het ondertussen de volgende dag en we leven allemaal nog dus misschien heb ik het toch niet helemaal goed gezien gisteren maar het was goed om te zien dat mijn militaire basis training in nood situaties direct weer paraat is.

  • 14 Juli 2017 - 21:57

    Fija:

    Wat een leuk en spannend verhaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Actief sinds 01 Juni 2017
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 9709

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2019 - 28 Augustus 2019

Amerika 2.0

07 Juli 2017 - 01 Augustus 2017

van kesteren goes Amerika en Canada

Landen bezocht: