Wenatchee - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Wenatchee - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Wenatchee

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

14 Juli 2017 | Verenigde Staten, Wenatchee

Vandaag zitten we in een motel 6. Een hotel aan een grote weg. Verder niks mis mee behalve dat het vol Mexicanen zit die hier waarschijnlijk voor seizoenswerk verblijven. Het is de fruitregio. Vooral Appels worden hier geoogst.
Behalve de rit van Packwood naar wennachee hebben we niks meer gedaan vandaag. We hebben onze tijd genomen voor het ontbijt en voor de rit die weer mooi was. Echte prairie hebben we gepasseerd.
De jongens hebben nog even gezwommen en we hebben boodschappen gehaald. Oh en gegeten bij een burger restaurant. Niet heel best. En ik vergeet bijna de pawnshop waar we binnen zijn gelopen. Echt zoals op tv. Heel gek om de pistolen en geweren te zien liggen bij de toonbank. Voelt niet goed.
Nu lekker slapen. Morgen naar een museum en Seattle om in everett te gaan slapen.