Tristans eerste drie dagen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Tristans eerste drie dagen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Tristans eerste drie dagen

Door: Tristan

Blijf op de hoogte en volg Carolien

15 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Boston

Hallo de dag dat we weg gingen was maandag de 12

Dag 1

Eerst gingen we met de auto naar een parkeer plaats. toen werden we al snel opgehaald door een busje dat busje maakte 1 stop voor iemand anders en daarna meteen door naar het vliegveld. toen moesten we door de douanen en wat andere dingen maar dat ging heel snel daarna hadden we veel honger en gingen we Macdonalds eten op het vliegveld dat was wel lekker.
Toen gingen we op het vliegtuig en moesten we 7uur zitten ik had best wel veel buikpijn de hele rijs maar ik heb het wel overleeft. in Amerika hebben we 1 uur in de rij gestaan om door de controle te gaan dus dat was wel vervelend. daarna moesten we met een trein en bus naar onze auto gaan het is een hele fijne auto.
Dat maakte de 5 uur auto rit naar ons hotel wel wat fijner maar nog steeds wel lang. onderweg zijn we nog bij de burger king gestopt daarna de rijs af gemaakt we waren 8:30 daar. het was heel klein met 2 bedden niet hele groten bedden maar het was te doen.

Dag 2

We zijn naar De stad van Boston gegaan daar dingen bezocht wat ik wel leuk vond was een gang met allemaal kraampjes. Echt van alles met honderden mensen er in. en daarna hebben we gezwommen bij ons hotel en daarvoor hadden we nog bij een hardrock restaurant gegeten.

Dag 3

de dag daarna zijn we naar een base Ball stadion gegaan van de red sox dat was heel leuk. daarna wilden we nog naar iets anders gaan maar dat was niet zo als we dachten dus gingen we niet naar binnen en gingen we weg. Daarna gingen we met een balletje in het zwembad die we bij de red sox fan shop hebben gekocht. We zijn helemaal fan. En dat was leuk dus we waren 15 min bezig denk ik. Maar toen sooooo er kwam een oude mevrouw in het water waardoor wij moesten stoppen. Wij die mevrouw helemaal in elkaar geslagen maar ze bleef door zwemmen dus wij gingen maar weg. 5 min erna had ik gedoucht en aangekleed was die mevrouw weg. Ik denk dat ze het gewoon deed om ons te pesten.

Dag 4

Ik zit nu in de auto naar het volgende hotel nog 1:15 uur dus niet heel lang

• 16 Augustus 2019 - 06:20

Fija:

Leuk om het nog een keer te lezen, Tristan