Dag 11 en verder - Reisverslag uit Victoria, Canada van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Dag 11 en verder - Reisverslag uit Victoria, Canada van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Dag 11 en verder

Door: Danillo

Blijf op de hoogte en volg Carolien

24 Juli 2017 | Canada, Victoria

Dag 11

We stonden op en we gingen gewoon rustig wat eten en weinig doen toen gingen we om 12 uur naar een waterval waar een hangbrug overheen was daar voor gingen we naar een winkel waar we een verrekijker hadden gehaald want dat was wel handig voor de dolfijnen en vissen die langs kwamen bij ons huisje dan konden we ze makkelijker zien dat was wel fijn dus dat gingen we kopen maar toen zag mama een katapult en die wilden ik wel dus kochten we die bij de verrekijker en toen gingen we dus door naar die waterval waar ik al wat met de balletjes die er bij zaten had geschoten en wat steentjes ook op bomen alleen wat op beesten vind ik zielig en toen we bij die waterval waren geweest toen gingen we weer terug naar die winkel van de katapult om nog 1 te kopen voor Tristan en toen gingen we terug naar huis en daar gingen we een beetje schieten in het bos er dicht bij de tent en daarna gingen we weer bbqen en toen we de pizza die op de bbq kon bijna op hadden kwamen er Belgen achter ons aan en die de tent niet leuk vonden en liever in het bos wilden en ze zaten te zeuren over privesie en daarna kwamen ze even praten en papa en die vader van de 2 jongens die zij ook hadden kenden elkaar en die man vroeg of papa iets met horloges deed en wat bleek ze hadden zaken met elkaar gedaan over een horloge merk dus dat was wel heel toevallig en die jongens gingen daar met het net vissen door dat wij zijden dat dat wel leuk was en wij hadden al een zee egel gevangen en zij hadden een zee hond gezien wat wij de avond daar voor ook al van super dichtbij hadden gezien en we konden hem zelfs zien zwemmen onder water zo dichtbij was hij en daarna gingen we nog een beetje schieten in het water met de katapult en toen vroeg slapen om om 7 uur weer op te staan om door te gaan met de auto naar de boot waar we orka's gingen spotten maar toen gingen de mensen naast ons eerst nog super laat boodschappen doen en toen hebben wij even al het brood aan de vissen gegeven met het visnet er onder dat als er een vis opdook dan hadden we hem wel gevangen in ons net maar er kwamen geen vissen maar wel hele groten orka's met hun kleintjes langs dus dat was super cool 7 orka's in totaal gewoon voor onze tent in die inham van de oceaan waar we aan zitten en mama zag eerst een vin en dacht dat het een dolfijn was maar een orka was wel echt super cool maar daarna gingen we slapen alleen bij mij lukten dat niet want buiten waren de hele tijd mensen aan het praten dus ik was

Dag 12
in de ochtend was ik erg moe maar we kwamen op die boot en het was best een mooie boot met onder en boven plek waar je kon zitten maar wij zaten boven omdat er weinig mensen waren dus iedereen kon boven zitten als je dat wilden en we waren nog niet eens op de plek waar we eigenlijk wilden zijn en we kwamen al orka's tegen en ze hadden 3 weken geen orka's gezien dus dat was wel leuk dat wij ze meteen hadden gezien maar toen wilden wij naar een humpback whale dus een walvis maar zij bleven ze achtervolgen omdat ze ze wilden onderzoek van welke soort ze waren dus als ze gingen praten onderwater gingen ze opnemen en dan konden ze het weten maar ze gingen maar niet praten de hele tijd niet dus toen hebben we 2 uur achter die orka's aan gezeten en daarna gingen we door naar een anderen groep orka's die allemaal kunstjes deden en daarna naar een groep die super cool waren want normaal praten die niet echt met elkaar omdat anderen vissen ze dan horden aan komen maar nu waren ze super hard aan het praten dus horden we ze de hele tijd praten en dat geluid dus dat was echt Nice en daarna zouden we naar een anderen groep orka's weer gaan en dan naar de walvissen alleen we hadden al super veel orka's gezien dus dat vonden wij eigenlijk niet zo leuk en we bleven daar zo lang dat we nog even 5 minuten gingen zoeken maar we vonden geen walvissen dus gingen we terug dus dat vond ik wel super jammer want een paar keren voor dat wij er waren hadden ze 6 walvissen gezien en die zijn super makkelijk te vinden dus ze dachten daar te makkelijk over en daarom vonden we ze niet maar aan het eind vertelden die man ons nog dat hij met zijn vriend had gebeld en die vriend bleef de hele tijd bij de groep die zo hard zat te praten en daar naast zwom dus een walvis die zat te zingen en dat had hij in al die jaren nog bijna nooit mee gemaakt dus dat was super jammer dat we bij die anderen groep zijn gaan kijken omdat de bestuurders zo graag orka's wilden bestuderen hebben wij dat niet gehoord dus dat is echt naar maar we hadden ook niks kunnen zien dus dan is het ook weer wat minder erg maar daarna gingen we naar ons volgende hotel en daar voor was een winkelcentrum maar het was best klein maar we hebben daar een burger gegeten bij een echt Canadese mc Donalds a&w heet het en dat was echt super lekker en daarna zijn we gaan slapen maar ik en tris sliepen op een uitklapbare bank en dat lag echt super naar dus ik heb niet goed geslapen

Dag 13
Toen we wakker werden lieten we onze spullen in het hotel en gingen we naar het ontbijt waar we gewoon konden bestellen wat we wilden dus heb ik een omelet genomen en van papa nog een pannenkoek gekregen dus dat was erg lekker en morgen weer een ontbijt daar dus super leuk daarna gingen we naar de Ferry rijden om dan naar een eiland te gaan waar indianen leefden heel kort geleden nu nog steeds maar niet meer zo als vroeger maar wel met totempalen op de graven enzo maar het regenden dus we konden eigenlijk niet wandelen maar we dachten op dat eiland is het vast wel weer droog en misschien konden we op de Ferry nog een walvis zien maar we kwamen daar met de auto en en ze zij dat we moesten wachten tot 13:00uur tot dat we op de boot konden en we kwamen daar om 11:00 aan dus moesten we in de rij gaan staan en wat anders gaan doen we hebben daar even gedronken en we zijn in een gratis museum waar je zelf kon bepalen wat je voor entre wilden betalen maar daar was een hele aardige vrijwillige man die doof was geworden door het opblazen van stenen om wegen te maken die man was al best oud maar wel leuk dat hij echt van Vancouver island was want hij kon allemaal vertellen dat er maar 1 weg was van telegrafe cove daar kwamen alle berichten aan en dan gingen ze met een post naar de anderen 4 steden waaronder port mcnew waar wij sliepen en na dat gingen we met de Ferry naar de indianen en daar was niks te doen dus we gingen eten bij een super lekker restaurant maar eerst gingen we bij een indiaans restaurant waar maar 1 iemand werkten en er waren mensen die er al super lang zaten die ons de kaart gaven en zijden het kan nogal lang duren en dus gingen we weg om naar een ander restaurant te gaan waar het echt super lekker was en daarna zijn we terug gegaan na super lang wachten want we kwamen daar om 13:30 aan en om 16:30 konden we pas weer terug dus toen was eigenlijk de bijna hele dag al weer voorbij daarna hebben we nog pizza gehaald om in de kamer op te eten dat was lekker en ik en tris hebben nog even een spel gedaan en daarna zijn we gaan slapen

Dag 14
In de ochtend hebben we ingepakt en zijn we om 10:00 gaan eten en daarna door gereden naar een huisje met zwembad alleen dan een binnen zwembad wat echt super cool was maar toen we daar aankwamen zag het er echt super vies uit alles en aan de balie zat een mevrouw die 3 tanden minder had en helemaal onverzorgd leek ze dus dat was ook een beetje raar maar het zwembad was echt super leuk en ik en Tristan hebben daar met het volleybal net gevolleybald en als doel gebruikt 3 uur lang dus daar hebben we ons wel vermaakt en daarna zijn we in het huisje gegaan en we kregen 2 kamers voor de prijs van 1 kamer dus we hadden 3 hele grote bedden en een keuken dus het was uiteindelijk een super leuk hotel okal zag het er niet uit toen hebben we met ze 4e nog een masker genomen en toen gaan douchen en daarna slapen

• 24 Juli 2017 - 21:12

Fija:

Lieverd wat een super leuk verslag