Mt Reinier - Reisverslag uit Packwood, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Mt Reinier - Reisverslag uit Packwood, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Mt Reinier

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

13 Juli 2017 | Verenigde Staten, Packwood

Even een kort verslagje want het is al weer laat. De dagen gaan supersnel voorbij. We hebben vandaag een lange mooie tocht gemaakt naar mount Reinier. We zijn omgereden zodat we door een indianenreservaat konden rijden. Yakoma reservaat. Voordat we dat deden hebbben we nog wel even een bezoek aan Portland centrum gebracht. We zijn naar een supermooie bioscoop geweest, Bagdad. Die hadden we in 'wieisdemol' gezien. De jongens wilden er graag een film kijken. Die draaide alleen pas om 13.00u terwijl we er om 10:30u waren. We gaan kijken of we het op de terugweg door Portland alsnog kunnen doen.
Na Portland hebben we nog een waterval bezocht. Er zijn er hier heel veel dus ik had internet nageplozen op een mooie die we wilden zien. We kwamen er op een uit waar je achterlangs kon lopen. Op weg er naartoe bleek de weg er naar toe afgesloten vanwege bosbranden. Wegens de aanhoudende warmte zijn er veel branden in de omgeving. We reden daarom door met het vertrouwen dat we nog wel een waterval zouden tegen komen onderweg naar ons volgende hotel. En idd. Een hele mooie met een drie kilometer durende wandeling door rotsachtig bos. We zagen een slangetje en een grondeekhoorn en geweldige bomen bedekt met mos. Echt heel mooi. Smiddags bereikte de temperatuur de 32 graden. Een warme dag maar in de auto met airco prima te doen. De rit was ook echt heel mooi. Een hoop roofvogels zweefden boven ons. We denken zowel de Amerikaanse arend als de visarend wel gezien te hebben en wat gieren maar zeker weten doen we het niet. Ze vlogen zo hoog. Nu lekker slapen en morgen weer verder naar het volgende indianendorp.