Hotel 91 in Chinatown - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Hotel 91 in Chinatown - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Hotel 91 in Chinatown

Blijf op de hoogte en volg Carolien

08 Juli 2017 | Verenigde Staten, New York

We zijn er!! Met de taxi van jfk AirPort naar ons hotel gebracht. Lange rit over drukke wegen, veel stilstaand verkeer en je ziet de gebouwen groeien naarmate je dichter ik de stad komt. Eenmaal over de rivier zijn de gebouwen enorm en de drukte veel. Doodop we in ons hotel aan. Later dan verwacht door wat uitstel in landen van het vliegtuig. Het is 15.00u als we het hotel binnen stappen. Onze kamer is prima. Schoon, airco en voldoende ruimte om drie nachten door te brengen. We zijn blij. Nu op zoek naar avondeten. De jongens willen pizza. We lopen door Chinatown. Leuk om alle uitgestalde winkels te zien. We zien meerdere pizzeria's en na wat eten en drinken voor op de kamer te hebben gekocht in een supermarkt, landen we bij een gezellig ogende pizzatent. We nemen allemaal een flinke punt. We lopen verder en hoewel we nog even langs de wijk little italy Willen lopen lukt dat niet. We verdwalen wat, onder de indruk van mooie gebouwen en lopen uiteindelijk met behulp van de navigatie in de telefoon de goede kant op. Een aardige mevrouw schiet ons te hulp wanneer we weer op de kaart kijken. Hoewel de kaart ons ook thuis wilden brengen deed de aardige vrouw het. Ze liep met ons mee en vertelde ondertussen wat over New york.
We hebben de indrukwekkende brooklynbridge al mogen aanschouwen. Wat een geweldig en vooral enorm ding is dat zeg. Zin in om er morgen overheen te wandelen. Maar eerst morgen de stad door met een hop on-hop of bus.
Tot dan.