Tweede verslag van de vakantie - Reisverslag uit Cape May, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu Tweede verslag van de vakantie - Reisverslag uit Cape May, Verenigde Staten van Carolien Kesteren - WaarBenJij.nu

Tweede verslag van de vakantie

Door: Tristan

Blijf op de hoogte en volg Carolien

27 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Cape May

Hallo de dag dat we weg gingen was maandag de 12de en laten we maar beginnen

Dag 1

Eerst gingen we met de auto naar een parkeer plaats. toen werden we al snel opgehaald door een busje dat busje maakte 1 stop voor iemand anders en daarna meteen door naar het vliegveld. toen moesten we door de douanen en wat andere dingen maar dat ging heel snel daarna hadden we veel honger en gingen we Macdonalds eten op het vliegveld dat was wel lekker.
Toen gingen we op het vliegtuig en moesten we 7uur zitten ik had best wel veel buikpijn de hele rijs maar ik heb het wel overleeft. in Amerika hebben we 1 uur in de rij gestaan om door de controle te gaan dus dat was wel vervelend. daarna moesten we met een trein en bus naar onze auto gaan het is een hele fijne auto.
Dat maakte de 5 uur auto rit naar ons hotel wel wat fijner maar nog steeds wel lang. onderweg zijn we nog bij de burger king gestopt daarna de rijs af gemaakt we waren 8:30 daar. het was heel klein met 2 bedden niet hele groten bedden maar het was te doen.

Dag 2

We zijn naar De stad van Boston gegaan daar dingen bezocht wat ik wel leuk vond was een gang met allemaal kraampjes. Echt van alles met honderden mensen er in. en daarna hebben we gezwommen bij ons hotel en daarvoor hadden we nog bij een hardrock restaurant gegeten.

Dag 3

de dag daarna zijn we naar een base Ball stadion gegaan van de red sox dat was heel leuk. daarna wilden we nog naar iets anders gaan maar dat was niet zo als we dachten dus gingen we niet naar binnen en gingen we weg. Daarna gingen we met een balletje in het zwembad die we bij de red sox fan shop hebben gekocht. We zijn helemaal fan. En dat was leuk dus we waren 15 min bezig denk ik. Maar toen sooooo er kwam een oude mevrouw in het water waardoor wij moesten stoppen. Wij die mevrouw helemaal in elkaar geslagen maar ze bleef door zwemmen dus wij gingen maar weg. 5 min erna had ik gedoucht en aangekleed was die mevrouw weg. Ik denk dat ze het gewoon deed om ons te pesten.

Dag 4

Ik zit nu in de auto naar het volgende hotel nog 1:15 uur dus niet heel lang. we zijn gestopt bij een open lucht museum met allemaal oude huisjes en mensen die daar deden als of ze daar wonen. maar niet echt leuk want ze zaten niet echt in de rol ze waren daar gewoon wat aan het maken daar kon je wat over vragen maar ze gingen niet uit zich zelf dingen vertellen ofzo. Maar het was wel grappig. Daarna zijn we naar het hotel gegaan en naar het steak house daarna zijn we gaan slapen denk ik.

Dag 5

We stonden vroeg op om te ontbijten.
Toen moesten 7 uur rijden maar dat was geen tol wegen. Met tol wegen was het 5 uur dus toen hebben we dat maar gedaan. Het kosten dan wel wat meer geld maar voor 2 uur wilden we dat wel doen. Daar gingen we in de stad wat mooie en oude gebouwen bekijken dat was wel mooi want dat was een hele oude stad dus alles was eigelijk oud. En we zijn naar een pier daar gelopen waar de Nederlandse altijd hun boten aanlegden.
Toen zijn we naar de grootse mall geweest van Amerika maar we hadden niet heel veel tijd want we wilden voor het donker thuis zijn. Dat was het wel.

Dag 6

We gingen eerst ontbijten dat was een erg goed hotel en lekker ontbijt. Daarna zijn we gaan rijden 2 uur naar niagara water vallen. Het heeft de hele auto rit heel hard geregend en toen wij uitstapten was het net gestopt. het hotel had al een kamer waar we onze spullen konden droppen en meteen door gingen naar de watervallen we gingen lopen want het was maar 15 minuutjes. We waren daar en gingen meteen kaartjes kopen voor de cave of the winds. En daarna voor de boot rit. Dat was heel leuk en we kwamen heel dichtbij.
Na de boot rit kon je of weg gaan of doorlopen en dan kwam je naast de waterval te staan dat was echt leuk.
We waren de hele tijd aan het lachen.
Daarna om half vijf hebben we de cave of the winds bezocht dat was een beetje het zelfde als wat we deden na de boot maar dan kon je echt onder de waterval staan.
En daarvoor tussen de boot rit en de cave of the winds hebben we onze eerste hotdog op was best lekker. Daarna zijn we naar een bufelo wing restaurant gegaan dat was heel lekker we hebben uit eindelijk
15000 stappen gedaan volgens mij. Dit was een hele leuke dag en we hebben nog gezwommen dat was ook wel leuk on een zwembad binnen ons hotel.

Dag 7

Eerst gingen we ontbijten dat was niet zo lekker. Daarna zijn we gaan rijden we stopten onderweg bij een mall het was niet echt een mall. het waren een paar winkels bij elkaar daar hebben we wat gekocht maar het was niet veel. Toen zijn we verder gereden en voor de rest hebben we niet veel gedaan. Bij die mall was er wel een winkel met allemaal wapens en sport kleding. daar heb ik een nike trui gekocht

Dag 8

We hebben de hele tijd rond gereden voor dieren heel veel herten gezien we reden door naar een elanden center. Was wel grappig maar daar waren geen echte dieren alleen opgezeten. Danillo moest een snap chat sturen naar zijn vrienden voor zijn snap dagen. Lang verhaal vraag maar aan hem als we er weer zijn. Dus wij gingen opzoek naar WiFi. Na een uur rijden kwamen we bij een saloon met WiFi waar we wat gedrongen hebben. We wilden in de schermer terug naar ons huisje gaan zodat we misschien nog dieren konden zien . Dus we zochten weer een mall op na nog een uur rijden waren we er. Het voordeel was dat we van daar nog maar 20 minuutjes hoefden te rijden naar ons huisje. Het was weer geen echte mall maar wel een leuke winkel waar ik een nike korte broek heb gekocht.
Toen we terug reden zagen we niks maar we hadden een weggetje naast ons huis waar we weer over heen gingen rijden en heel veel herten gezien. Maar we wilden nog elanden zien dus we reden door en jahoor in een tuin van iemand 4 elanden een met een heel groot gewei en de andere vrouwtjes. Maar we stonden een beetje op de weg dus we konden niet heel lang staan kijken. Dus we wilden weer terug gaan naar ons huisje maar papa zei laten we nog een stukje door rijden. En dat was een heel goed idee. We reden een klein stukje door en daar stonden denk ik 7 auto’s naar iets te kijken dus wij zeiden daar moet wel iets te zien zijn. En daar stond een hele kudden ik denk wel 30 elanden. Dus dat was wel cool. Maar we waren nog niet klaar want we waren nog niet op de elanden uit kijk punten geweest. Dus we gingen daar heen onderweg reden we bijna een wasbeer over maar we stopten en de wasbeer liep rustig door daar heb ik wel een leuke video van. En we zagen in de middag nog een enorme ground hog zoek maar op wat het is. En toen gingen we maar weer terug rijden. We kwamen weer bij de groep elanden aan en ze zaten gewoon te Kamperen in de tuin van iemand we kwamen 9 uur thuis. Dat was het wel voor deze dag doei doei.

Dag 9

We zijn opgestaan en naar het civil war museum geweest. Het grootse van hele Amerika. Daarna zijn er gereden naar ons volgende hotel we waren daar en we hadden echt een leuke kamer we keken op het zwembad uit maar we hadden geen koelkast dus we gingen naar beneden naar een andere kamer. Het stonk daar heel erg maar we moesten het er mee doen. We gingen in de avond nog op zoek naar iets te eten we wilden pizza eten zonder mama die had hoofd pijn dus is even gaan slapen. We gingen eerst naar een in de buurt die zag er heel vies uit dus zijn we weg gegaan. Daarna zagen we er nog een op Google Maps maar dat bleek niks te zijn. Geen restaurant in de buurt of op die plek. Dus daar stond de naam van een restaurant maar die was er niet. Dus hebben we nog een uur lang rond gereden aan het kijken wat we wilden. Toen gingen we naar Sonic een afhaal restaurant daar reden we eerst langs toen was er 1 iemand . Na dat uur waren er heel veel. Dus hebben we een half uur in de rij gestaan. Eindelijk hadden we het eten maar we kregen maar de helft. We hadden ook maar voor de helft betaalt. Ze had ons laatste ding dus niet gehoord en we hadden geen zin meer om nog een half uur in de rij te staan dus gingen we nog naar de taco ding en daar heeft papa nog wat gesmikkeld. Dat was het wel

Dag 10

Vandaag zijn we naar een oud dorpje van de amish people geweest. We hebben daar oude huizen gezien met een tour. Daarna zijn we nog naar een antiek mall geweest daar hadden ze veel ouden spullen maar heb ik niks gekocht. Daarna zijn we gaan shoppen in een outlet mall net naast ons hotel we hebben daar heel veel merk kleding gekocht.
Ik heb een:
Tommy hilfiger school tas/rugzak gekocht
Een north face trui en twee Tommy hilfiger lange broeken

We hebben 5 uur geshopt ofzo en daar rond gelopen Danillo heeft veel nieuwe kleren. Mama heeft wat spullen en papa heeft een jas van northface. Het was heel leuk

Dag 11

We zijn vroeg weggegaan om naar filedelphia te gaan. We kwamen aan in een heel mooi groot hotel onze kamer was ook heel groot ik stuur wel een video. Dus dat was heel cool. We hadden ook een zwembad boven op het gebouw dus had je uitzicht over de hele stad. We zijn daarna meteen weg gegaan de stad in daar zijn we eerst naar city hall gegaan en hebben we een beetje rond gelopen en naar de Benjamin frenklin brug. Daarna begon het al avond te worden we hebben een pizza op en zijn naar ons hotel gegaan we zijn daarvoor ook nog langs de liberty Bell gegaan. Bij ons hotel zijn we gaan zwemmen er was een iemand maar dat maakte niet uit het was echt leuk en mooi. In de avond hadden we bestolen om nog naar de Rocky steps te gaan. Daar ben ik twee keer heen en weer gelopen. Was echt zwaar. Daarna zijn we terug gegaan en hebben we een beetje gechillt. En hebben we een gezicht masker opgedaan waardoor je huid schoon word en daarna zijn we gaan slapen.

Dag 12 we hebben lekker uitgeslapen tot half 11. Er was geen ontbijt dus het kon. Om 12 uur zijn we uit ons hotel gegaan uitgecheckt onze koffers ingeleverd en weer de stad in gegaan. We hebben 30 minuutjes gelopen en toen waren we bij een gevangenis waar el capel in heeft gezeten ofzo. Was heel indrukwekkend. Dat is de eerste gevangenis waar de straf het zitten in de gevangenis was. Daarvoor zat je in de gevangenis te wachten tot de rechte je een straf gaf bijvoorbeeld de dood straf of iets werd afgehakt van je of andere dingen. Maar hier was de straf het zitten in de gevangenis. Als je hier in deze gevangenis zat nog je nooit met mensen praten er kwam geen bezoek of andere gevangenen met je praten. Je zat elke dag helemaal alleen in een afgesloten cel de enige die je zag was de gene die je eten gaf. Dus de mensen in de gevangenis werden gek van eenzaamheid. Daarna zijn we gaan eten was niet heel lekker. En toen we terug liepen kreeg mama weer een berichtje dat we 10000 stappen gezet hebben. Dat is wat we elke dag wel doen. Mijn voeten doen ook wel vaak pijn. De meeste stappen die we gezet hebben tot nu toe is 19565 stappen. De rest eigelijk altijd wel bij de 10duizend. We zijn door gereden naar ons volgende hotel en hebben boodschappen gedaan en zijn daarna gaan eten bij Apple bees. Was hele lekker ik had een steak op met patat.

Danillo een hele grote burger maar dat vond hij niet zo lekker want er zat van alles op.

Tomaat
Ei
Aardappel
Spek
Kaas
Sla en nog wat andere dingen maar dat weet ik niet zo goed meer.

Papa een soort stuk vlees met garnalen er op en een saus.

Mama een kip salade.

Daarna zijn we lekker naar de kamer gegaan

Dag12

Hallo daar ben ik weet. Vandaag zijn we naar een strand gegaan maar niet op het strand geweest. Daarvoor was een hele grote boulevard met een game hall en een heel attractie park en allemaal eten tentjes. En om op het strand te komen moest je kaartjes kopen van 8dollar pp
dat was best wel duur dus hebben er het niet gedaan. Maar we zijn wel in een game hall geweest waar je kwartjes in moest doen om te kunnen spelen dat was leuk. En we zijn in hangende stoeltjes boven de boulevard en een mooi uitzicht over het strand en de atlantische oceaan. Daarna heb ik even drie uur geslapen om dat ik me niet zo lekker voelde en toen zijn we om half 9 nog gaan eten bij white Castle.
Ja dat was het dus nu kan je hieronder verder lezen met het geweldige verhaal van mij...

Dag13

We zijn uit het hotel gegaan en rijden naar een plek waar we net een boot op naar walvissen gaan kijken.